Då var fiskepremiär på Vänern avklarad.
Jag å Brodern fick åka med team Färgelanda då min båt fortfarande står på land.
Flagga fick vi göra med så en trevlig dag var det.
Då var fiskepremiär på Vänern avklarad.
Jag å Brodern fick åka med team Färgelanda då min båt fortfarande står på land.
Flagga fick vi göra med så en trevlig dag var det.
Som många redan vet så har jag avgått efter många år som kassör i klubben.
Nya inbetalnings rutiner för er som vill vara medlem, vara med i Silverlaxen.
https://www.ifiske.se/fiskekort-melleruds-trollingklubb.htm
Silverlaxen.
https://store.fishy.nu/product/entry-pass-einars-silverlaxen-2026-einars-silverlaxen-2026/