onsdag 9 september 2020

KM

 Lite text från Anders P.

God kväll🎣
Sommaren är påväg att ta slut och vi går mot höst.
Vilket innebär att vårat Km tuffar vidare,vi har 3deltävlingar kvar att genomföra innan de står klart vem/vilka som lyfter bucklan🏆
Rykten säger även att de satsas ordentligt i olika team med mer hästkrafter,elvinsch till trailers,nyvaxade skrov och nyfyllda betesboxar🎣detta kommer bli en strid in i de sista,så missa nu inte detta gott folk😃
Vissa har varit ute å drillat riktigt stora fiskar som träning inför hårda laxbataljer medans andra valt mer snabbhet i form av löjfiske
Alla sätt är bra utom de dåliga......

Ang covid-19 så följer vi givetvis de rekommendationer som gäller och är man sjuk stannar man hemma.
Men är de så att ni tex tillhör en riskgrupp eller bara vill undvika samlingar,så ska ni inte stanna hemma för detta om ni vill fiska,utan då kontaktar ni mig innan så löser vi något som passar just för er👍🏻
Har ni andra frågor & funderingar så hör ni bara av er till mig
Väl mött
Mvh tävlingsledare Persson 070 324 93 90














 

1 kommentar:

dercy lyne sa...

Jag är här bara för att vittna och ge andra en chans att vara lycklig. Detta är en mycket lycklig dag i mitt liv tack vare den hjälp som Dr. .nosakhare har gett mig för att hjälpa mig att återhämta min ex-man med hans stavning av kärlek och magi. KONTAKT
-E-post- blackmagicsolutions95@gmail.com
Whats-app: +2349083639501
All typ av problemlösning av astrologi?
Skilsmässa problemlösning?
vill du ha ditt ex tillbaka?
vill du ha en kärleksförtrollning för en ny älskare?
Barnlös problemlösning?
lösningen på sjukdomar och kroppssjukdomar